Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimecres, 14 de novembre del 2012

La primera vegada / La primera vez

Aquesta és la primera vegada que envelleixo un moble. Li ha tocat a la tauleta verda. No m'atrevia amb el "betún de judea" i no m'adonava que ja ho estava fent. Ara la taula està gastada, bruta i envellida, que és el que jo volia. Què us sembla? Doneu-me el vostre parer, sius plau. Gràcies i petonets per a tothom!!

Esta es la primera vez que envejezco un mueble. Le ha tocado a  la mesita verde. No me agtrevía con el "betún de judea" y sin darme cuenta ya lo estaba haciendo. Ahora la mesa está gastada, sucia y envejecida, que es lo que yo quería. ¿Qué os parece? Darme vuestra opinión, por favor. ¡¡¡Gracias y besitos para todos!!



Començo la cuina / Empiezo la cocina

Una de les meves idees és una cuina. A cavall entre una cuina rústica i una contemporània amb un toc antic . He trobat cosetes que havia fet amb fimo i cosetes que vaig comprar fa temps i també a la fira d'aquest any. 
També hi ha regalets, a veure si les autores els troben, je, je... Us agrada? Petonets.

Una de mis ideas es una cocina. A caballo entre una cocina rústica y una contemporánea con un toque antiguo. He encontrado cositas que había hecho con fimo y cositas que compré hace tiempo y también en la feria de este año. También hay regalitos, a ver si las autoras los encuentran, je, je... ¿Os gusta? Besitos.










dilluns, 12 de novembre del 2012

Prestatge / Estantería

Feia  un any que tenia un kit per montar. Era un prestatge per plats. Vaig trobar un petit moment per montar-lo i tornem a deixar-ho de banda perquè no sé quin color posar-hi. Així que faig una prova i no poso colors tradicionals com el blanc i la fusta. Blanc sí, però amb gris. Poques minis he vist amb gris i a mí em va agradar. La foto va ser presa amb el mòbil i és la que millor em va quedar (imagineu-vos) i la vaig pujar mentres esperava que sortís el nen d'escola. Vull pintar uns platets que tinc de color blanc (a qui vull enganyar?. Això potser serà.... l'any que ve?) i posar-los en el prestatge. Prometo fer millors fotos d'aquí a poquet. Un petó.

Hace un año que tenía un kit para montar. Era una estantería para platos. Encontré un pequeño momento para montarlo y volvemos a dejarlo de lado porque no sé qué color ponerle. Así que hago una prueba y no pongo colores tradicionales como el blanco o madera. Blanco sí, pero con gris. Pocas minis he visto con gris y a mí me gustó. La foto fue tomada con el móvil y es la que mejor me quedó (imaginaros) y la subí mientras esperaba que saliera el niño del colegio. Quiero pintar unos platitos que tengo de color blanco (¿a quién quiero engañar?.Tal vez será....¿el año que viene?) y ponerlos en la estantería. Prometo hacer fotos mejores de aquí a poquito. Un beso