Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimarts, 26 de maig de 2015

Hi ha algú? / ¿Hay alguien?


Bon dia!!

Vaig afegint coses al saló. Agafant mides de les parets, situant accessoris....

I no m'he pogut estar de tafanejar, ja, ja...

















¡¡Buenos días!!

Voy añadiendo cosas al salón. Tomando medidas de las paredes, situando accesorios...

Y no me he podido aguantar las ganas de chafardear, ja, ja..

Punt...i seguit / Punto....y seguido

Bon dia! Si mireu a l'arxiu segurament trobareu el començament d'aquesta catifa. Fa temps que la vaig començar, però l'escena de la terrassa i la de la cuina van fer que quedés "aparcada". Ara ja em vull dedicar al saló. Ja he fet el terra, una mica novedós per a mi ja que l'he fet de parquet blanc, i algun moble que falta retocar. Doncs al mig va l'estora. I mica en mica vaig fent i està cada vegada més a prop d'acabar-se. És senzilla quan a dibuix, però igual de laboriosa per la mida. 
Aviat us la podré ensenyar acabada!!
Petons per a tothom!!











¡Buenos días! Si miráis el archivo seguramente encontraréis el principio de esta alfombra. Hace tiempo que la empecé, pero la escena de la terraza y la de la cocina hicieron que quedara "aparcada". Ahora ya me quiero dedicar al salón. Ya he hecho el suelo, un poco novedoso para mí ya que lo he hecho en parquet blanco, y algún mueble que al que le falta retocar. Pues en medio va la alfombra. Y poco a poco voy haciendo y está cada vez más cerca de estar acabada. Es sencilla en cuanto al dibujo, pero igual de laboriosa por la medida.
¡Enseguida os la podré enseñar acabada!
¡Besos para todo el mundo!