Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimarts, 15 de maig de 2012

Maig, mes de les flors / Mayo, mes de las flores

Les flors m'apasionen. Tot i que no tinc temps de cuidar les plantes que jo tenia, aprofito qualsevol ocasió per passejar-me entre flors.

Tant a Barcelona com a Girona, se celebren dos esdeveniments relacionats amb les flors. A Barcelona, a principis de mes, es fa el concurs de roses noves. Es fan vàries votacions, entre elles la de la rosa triada pels ciutadans. El parc és un gran roserar i les roses que han estat premiades altres anys, van prenen lloc als parterres per deixar lloc a les noves de l'any en curs. És molt difícil trinar-ne una, a quina més bonica, més aromàtica, més acolorida, el roser més frondós... en fi. Una molt difícil decisió.

Aquí us deixo algunes de les roses que vaig poder retratar, perquè amb els dos "fieres" que venien amb mi, no va ser una tasca fàcil (la foto que no va sortir moguda, tenia una sabata, una mà, o un cotxe de joquina al mig...). Ja espero el concurs de l'any que ve.

Las flores me apasionan. aunque no tengo tiempo de cuidar las plantas que yo tenía, aprovecho cualquier ocasión para pasear entre las flores.

Tanto en Barcelona como en Girona, se celebran dos acontecimientos relacionados con las flores. En Barcelona, a principios de mes, se hace el concurso de rosas nuevas. Se hacen varias votaciones, entre ellas la de la rosa escogida por los ciudadanos. El parque es un gran rosal y y las rosas que han sido premiadas otros años, van tomando lugar en los parterres para dejar sitio a las nuevas del año en curso. Es muy difícil escoger una, a cual más bonita, más aromática, con más color, el rosal más frondoso... en fin. Una muy difícil decisión.

Aquí os dejo algunas de las rosas que pude fotografiar, porque con los dos "fieras" que venían conmigo, no fue tarea fácil (la foto que no salió movida, tenía un zapato, una mano, o un coche de juguete en medio...). Ya espero el concurso del año que viene.




 




 I a Girona, se celebra el cap de setmana anomenat "Girona en flor". Per tots els racons de Girona es poden veure flors, composicions. Obren patis habitualment tancats al públic. És impossible veure-ho tot en un dia.

Y en Girona, se celebra el fin de semana llamado "Girona en flor". POr todos los rincones de Girona se pueden ver flores, composiciones. Abren patios habitualmente cerrados al público. Es imposible verlo todo en un día.
















 









3 comentaris:

  1. que maravilla de rosas aqui tambien tenemos una rosaleda con muchas variedades ¡¡ es un espectaculo cuando florecen ¡¡¡....besines

    ResponElimina
  2. Preciosas flores. Gracias por ponerlas, ¡si hasta parece que me llega el olor!
    Besitos

    ResponElimina
  3. Cuantas maravillas .
    Que preciosidad de rosas.
    Petons

    ResponElimina