Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 27 de setembre de 2012

Doncs això ha sortit / Pues esto ha salido

Vaig fer una consulta al blog, al foro i a facebook a veure què se'n podria treure d'aquest motiu en punt de creu, ja que m'agradava per fer alguna cosa, però a l'hora havia sortit una mica gran. Vàries persones em van dir una estora, algú em va dir unes estovalles, un reposa-peus, ... no recordo si res més. Però la Beatriz (Betty del foro) em va sorprendre dient: "lo que puedes hacer es..... regalármelo!!!". Era una broma que va fer, però la "frescor" i simpatia de la resposta em va agradar i li vaig dir que si, que li regalava. Així vam quedar de fer unes estovalles. I així han sortit. Una mica difícil per la mida del motiu de punt de creu. No savia si fer-les ovalades, rectangulars,.... Em va donar les mides de la taula i..... tachán: el resultat. Ja han sortit cap a casa seva i estic impacient per saber si li han agradat. I a vosaltres, què us semblen?

Hice una consulta en el blog, en el foro y en facebook a ver qué se podia obtener de este motivo en punto de cruz, porque me gustaba para hacer algo, pero a la vez me salió un poco grande. Varias personas me dijeron una alfombra, un mantel, un escabel, ... no recuerdo si algo más. Pero Beatriz (Betty en el foro) me sorprendió diciendo" lo que puedes hacer es... regalármelo!!!" Hizo una broma, pero la "frescura" y simpatía de la respuesta me gustó y le dije que si, que se la regalaba. Así quedamos en hacer un mantel. Y así han salido. Un poco difícil por la medida del motivo en punto de cruz. No sabía si hacerlas ovaladas, rectangulares....Me dió las medidas de su mesa y... tachán: el resultado. Ya han salido camino de su casa y estoy impaciente por saber si le han gustado. ¿Y a vosotr@s? ¿Qué os parecen?






16 comentaris:

  1. Bellissima la tovaglia!!! I colori mi piacciono tantissimo!!!
    Baci
    Elvira

    ResponElimina
  2. Ara ho entenc :) I tant que m'agrada. Són molt xul.les!!

    ResponElimina
  3. T'ha sortit molt bonica!!! Ja se quin "comentari" he de fer quan fiquis algo al blog, jijiji.
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, ai, aiiiiii... "pillinaaaaaa", je, je... Doncs mira, ami em va agrdar la resposta. Rareta que soc, je, je.. Petonets per a tu també.

      Elimina
  4. Que boniques !! t'han quedat molt be .
    Ay !! que et baig perdre a la fira i no et baig poder dir adeu .
    Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs sí Rosa, va ser una trobada moooooolt breu. Però és que quan et vaig trobar jo ja marxava. Un altre dia ens veurem amb més temps. Petonets

      Elimina
  5. Pues estará encantada, porque ha quedado preciosa.
    Mil besos...Julia.

    ResponElimina
  6. A Beatriz, no le gusta.....¡le encanta! Es maravilloso.
    Me evoca las maravillosas comidas con los amigos al comienzo de la primavera y que te parece que te hacen renacer.
    ¡Muchísimas gracias! Estoy deseando verlo puesto en la mesita.- Beatriz S.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mecachisssssss...!!! Yo que no había puesto fotos en el foro hasta que la recibieras y me pillas por otro lado!!. Es que soy de un impaciente.... En fin. Me alegro que te guste y que te evoque esas sensaciones tan bonitas, pero hubiera preferido que lo hubieras visto primero en tus manos. Si es que soy de lo que no hay, je, je... Un besote, guapa.

      Elimina
  7. Hola Marta, it's lovely :o)) Rosanna

    ResponElimina
  8. Te ha quedado estupendo, seguro que le encanta. Un saludo, Eva

    ResponElimina
  9. Its a very beautiful tablecloth. Congratulations on this lovely work.
    Hugs Maria

    ResponElimina