Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 10 d’abril del 2014

Sorteig de primavera / Sorteo de primavera

Hola!! Ja que el maig és el mes de les flors, el dia 4 de maig se celebrarà aquest sorteig al blog de "Mi patio escondido", a qui ja vaig presentar-vos a l'entrada de la lavanda

Fixeu-vos bé en la meravella que sortegen i en les bases de com fer-ho per participar. S'acumulen punts!! Au, doncs!! Que no sigui que no us ho he it, eh? :)

¡¡Hola!! Ya que mayo es el mes de las flores, el día 4 de mayo se celebrará este sorteo en el blog de "Mi patio escondido", a quien ya os presenté en la entrada de la lavanda

Fijaos bien en la maravilla que sortean y en las bases de como hacer para participar. ¡¡Se acumulan puntos!! ¡¡ala, pues!! Que no sea que no os lo he dicho, ¿eh?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada