Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimarts, 4 d’octubre del 2011

Maleta

Us ensenyo la meva primera maleta. Amb una caixa de clips buida i una roba de la fira de miniatures de Madrid de fa dos anys, això és el que ha sortit. Espero que us agradi. A mí m'ha deixat força satisfeta, tot i que veig detallets que s'han de polir.

Os enseño mi primera maleta. Con una caja de clips vacía y una tela de la feria de miniaturas de Madrid de hace dos años, esto es lo que ha salido. Espero que os guste. A mí me ha dejado bastante satisfecha, aunque veo detallitos que se deben pulir.

7 comentaris:

  1. Doncs t'ha quedat molt be, i la roba és un encert. Felicitats!!

    ResponElimina
  2. Ha quedado muy mona, felicidades.
    Besitos

    ResponElimina
  3. Yo la veo genial Marta, me gusta mucho...ahora a llenarla y de viaje...besitos.

    ResponElimina
  4. La roba es tot un encert junt amb les decoracions en daurat, t'ha quedat bé.

    ResponElimina
  5. Cara Marta, gostei muito do seu blog, tuas miniaturas são preciosas e agora sou uma seguidora!
    * Quanto ao sorteio no meu blog, peço para você tornar-se uma seguidora para garantir a participação. :)
    Um abraço.

    ResponElimina