Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimecres, 8 d’agost del 2012

Matalàs / Colchón

Fa molt i molt de temps vaig veure un tutorial (no sé on, crec que al foro, però no ho sabria dir...) de com fer un matalàs. Em vaig quedar amb la idea, però no recordo exactament com es fa. I, la veritat, no ho he buscat. Així que, amb el que queda en un reconet de la meva memòria, he intentat fer aquest matalàs. A veure què us sembla. Si mai el trobo, perfeccionaré el proper matalàs que faci. Com en tot, sempre hi ha una primera vegada....  Dolços somnis per a tothom.

Hace mucho y mucho tiempo vi un tutorial (no sé dónde, creo que en el foro, pero no lo sabría decir...) de cómo hacer un colchón. Me quedé con la idea, pero no recuerdo exactamente cómo se hace. Y, la verdad, no lo he buscado. Así que, con lo que queda en un rinconcito de mi memoria, he intentado hacer este colchón. A ver qué os parece. Si alguna vez lo encuentro, perfeccionaré el siguiente colchón que haga. Como en todo, siempre hay una primera vez..... Dulces sueños para todos.





Mostrari de teles, triant-ne una per cobrir el matalàs.



Muestrario de telas, escogiendo una para cubrir el colchón.




Alguna cosa d'escuma reciclada no sé de què per fer el matalàs.


Algo de espuma reciclada no sé de qué para hacer el colchón.




Amb la robra triada, forrem l'escuma.


Con la tela elegida forramos la espuma.




Tallem unes tires no molt gruixudes i no molt estretes  per poder-les enrotllar i fer unes tires tipus cordill.



Cortamos unas tiras no muy gruesas y no muy estrechas para poderlas enrollar y hacer unas tiras tipo cordel.








Posem el "cordill" per tot el voltant del matalàs, a dalt i a baix.


Ponemos el "cordel" alrededor del colchón. arriba y abajo.





I ja està, el matalàs al seu llit!!!

 ¡¡¡¡Y ya está, el colchón en su cama!!!



Ara només falta.... vestir el llit. Llençol de sota.

Ahora sólo falta.... vestir la cama. Sábana bajera



I això és tot per avui. Un altre moment intentaré acabar de vestir-lo. Veieu les rodes d'un cotxe, al fons de la foto? El meu fill petit s'acostava armat perillosament i és moment de tocar retirada. Un altre dia més. Que la calor us deixi dormir. Dolços somnis.

Y eso es todo por hoy. En otro momento intentaré acabar de vestirlo. ¿Veis las ruedecitas de un coche, allí al fondo de la foto? Mi hijo pequeño se acercaba peligrosamente y es hora de retirarse. Otro día más. Que el calor os deje dormir. Dulces sueños.


8 comentaris:

  1. Hola Marta, I made a tutorial for a matress.
    Go on my blog and look out for tutorial on the right hand list. It dates back to 2009, it is easy and effective.
    Have fun, Rosanna :o))

    ResponElimina
  2. Que "Xulo" el matalas , llastima que despres no en vegui .
    Un peto ben fort .

    ResponElimina
  3. Muy chulo, lástima que lo has tapado

    ResponElimina
  4. Your mattress is wonderful. Thank you for sharing.
    Hugs Maria

    ResponElimina
  5. Dons nena t'ha quedat xulísim. Felicitats

    ResponElimina
  6. Marta te quedó genial, no te hizo falta tutorial.
    Mil besos...Julia.

    ResponElimina
  7. Coi!! el matalàs està xul.líssim Marta!!!

    ResponElimina