Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimarts, 4 de setembre del 2012

Teddy / Yolanda

Ens ha deixat la Yolanda, Teddy als foros de miniatures. Era una noia tan gran en aspecte com en bondat i somriure. Vam fer una trobada de miniaturistes al 2009 i ella no estava molt convençuda de venir. Li feia "cosa". Potser tímida al començament, de seguida et demostrava una calidesa tremenda. Alguna vegada havia exposat a la fira, però quan no exposava ens trobàvem abans per saludar-nos, posar-nos al corrent de les nostres coses... Veure aquell somriure etern des de que arribava fins que marxava. I el plaer que donava sentir-la riure. S'apropa la data de la fira i pensava que aquest any no la veuriem, estava ingressada de feia uns mesos i savia que no podria venir. Ara ho sé del cert. La trobarem a faltar a la fira, al foro, a facebook, a la blogsfera, a les trobades...... Hi haurà un forat molt gros. Suiguis on siguis, fes minis, les teves blaves minis.

Descansa, en pau.

No ha dejado Yolanda, Teddy en los foros de miniaturas. Era una chica grande en aspecto y en bondad y sonrisa. Hicimos una quedada de ministuristas en el 2009 y ella no estaba muy convencida en venir. Le daba "cosa". Quizás tímida al principio, en seguida te demostraba una calidez tremenda. Alguna vez expuso en la feria, pero cuando no exponía nos encontrábamos antes para saludarnos, ponernos al corriente de nuestras cosas.... Ver aquella sonrisa eterna desde que llegaba hasta que se iba. Y el placer que te daba oirla reír. Se acerca la fecha de la feria y pensaba que este año no la veríamos, estaba ingresada desde hacía unos meses y sabía que no podría venir. Ahora lo sé del todo. La echaremos de menos en la feria, en el foro, en facebook, en la blogsfera, en las quedadas.... Habrá un agujero muy grande. Estés donde estés, haz minis, tus azules minis.

Descansa, en paz.




11 comentaris:

  1. Ai si! quina merda oi?
    Amb lo maca que era!
    Un petonet bonica

    ResponElimina
  2. Jo no la vaig poder coneixer personalment però si teniem les nostres xerradetes pel face quan es trobava bé i des del primer moment vaig saber que era una gran persona!!
    Besitos

    ResponElimina
  3. Ufff, que entrada tan triste Marta.
    Mil besos para ella...donde esté.
    Julia.

    ResponElimina
  4. Marta me acuerdo de esa foto ,,fue mi 1ª kedada en Barcelona y alli la conoci a ella y tambien a todas las del foro ,,,estas entradas son muy tristes ,,,,
    besoss

    ResponElimina
  5. I am very sorry for your loss. She will leave a big hole in the miniature world. My condolences to you and all her many friends.
    Hugs Maria

    ResponElimina
  6. Un ricordo per una carissima amica.
    Bacio Faby

    ResponElimina
  7. Esta foto de la quedada, que me trae recuerdos felices de aquel día porque conocí a otras entusiastas de las minis (me hacía sentir que "no estaba sola y que mi locura era mal de muchos"),... ahora cuando la vea me hará recordar a Yolanda. R.I.P.

    ResponElimina
  8. Que feliz era ella siempre en las quedadas y en las ferias, disfrutaba tanto.
    Si que es cierto que la vamos a echar de menos, un montón y nos va a ser muy difícil esta feria, por que es todo muy reciente.
    Petonets Marta!!!

    ResponElimina
  9. Un fuerte abrazo en esto difíciles momentos para todas vosotras. Un saludo, Eva

    ResponElimina
  10. Que penita me da cuando la veo en las fotos Marta, la echaremos todos muchísimo de menos. Un abrazo amiga.

    ResponElimina