Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimarts, 2 d’octubre de 2012

Dia de sol

No només intento aprofitar quinze minuts els dies de pluja, tot i que semblava que els meus fills em van voler donar aquest quart d'hora de treva. També esgarrapo algun minut quan fa bon temps. Quan els nens, la feina de casa i la feina de fora de casa et donen un petit parèntesi s'ha d'aprofitar, que mai no saps quan en tindràs un altre. Aquí teniu un nou kit de The Daisy House. Us he de dir que, fent l'escena de "Tejas verdes", vaig descobir mobles en kit d'una qualitat molt bona. Tenen un acabat i unes fustes molt fines. I aquest kit  n'és un. Espero que us agradi. Amb aquesta taula sí que tenia clar el color. No s'aprecia molt bé. És un verd molt dolç,però la càmara i jo som un tàndem tipus "fem-el-que-podem".


No sólo intento aprovechar quince minutos los días de lluvia, aunque parecía que mis hijos me querían dar este cuarto de hora de tregua. También araño algún minuto cuando hace buen tiempo. Cuando los niños, las tareas de la casa y el trabajo te dan un pequeño paréntesis se tiene que aprovechar, que nunca se sabe cuándo tendrás otro. Aquí tenéis otro kit de The Daisy House. Os tengo que decir que, haciendo la escena de "Tejas verdes", descubrí muebles en kit de una calidad muy buena. Tienen un acabado y unas maderas muy finas. Y este kit es uno. Espero que os guste. En esta mesa sí que tenía claro el color. No se aprecia muy bien. Es un verde muy dulce, pero la cámara y yo somos un tándem "hacemos-lo-que-podemos".






 La taula abans de polir i pintar. Només muntada.

La mesa antes de pulir y pintar. Sólo montada.
















La taula després de pintar, mentres s'asseca i espera a ser polida de nou.

La mesa después de pintar, mientras se seca y espera a ser pulida de nuevo







7 comentaris:

  1. Que maca ! El color es perfecte
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Gracias por la información, como dices los kit es una buena alternativa para las que la madera se nos resiste, besos:)

    ResponElimina
  3. Muy bonita Marta!! el color es monísimo y si, que se ve buena la madera. Besitos

    ResponElimina
  4. Me encanta el color y como te ha quedado.
    besitos ascension

    ResponElimina