Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimecres, 14 de novembre del 2012

Començo la cuina / Empiezo la cocina

Una de les meves idees és una cuina. A cavall entre una cuina rústica i una contemporània amb un toc antic . He trobat cosetes que havia fet amb fimo i cosetes que vaig comprar fa temps i també a la fira d'aquest any. 
També hi ha regalets, a veure si les autores els troben, je, je... Us agrada? Petonets.

Una de mis ideas es una cocina. A caballo entre una cocina rústica y una contemporánea con un toque antiguo. He encontrado cositas que había hecho con fimo y cositas que compré hace tiempo y también en la feria de este año. También hay regalitos, a ver si las autoras los encuentran, je, je... ¿Os gusta? Besitos.










8 comentaris:

  1. Un bell'angolo di cucina con tanti deliziosi dettagli.
    Ciao Faby

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Ji, ji.... tu sigue haciendo, sigue. A ver dónde vas a llegar a ver tus preciosas cosas. Un beso.

      Elimina
  3. Quantes cosetes ! i totes son molt " xulas "
    Els cocos estan genials , Je , je , va ser divertit .
    Un peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ha moltes coses "sueltes" que tinc guardades. A veure si, mica en mica, les vaig posant en alguna escena. Sí que va ser divertit. Petonets.

      Elimina
  4. Wonderful kitchen pieces with beautifully made vegetables and other miniatures. I love the coconut which for the first time I see in mini.
    Hugs, Drora

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Drora. Thank you for your words. You're always so gentle with me. Hugs, Marta

      Elimina
  5. OOH!!!! que cocina tan chuli Marta!!!! Me encantan todos los detallitos que le has puesto, y la cocina en si, es una monada. Felicidades y gracias por la parte que me toca. Besitosss
    Estoy de sorteo en mi blog, por si te apetece participar.

    ResponElimina