Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



diumenge, 23 de desembre de 2012

El millor per a tothom!! / Lo mejor para todos!!

En aquest any 2012 hi ha hagut de tot. I per a tothom. No cal entrar en detalls. Em vull concentrar en un desitg. Un de sol, però molt i molt gran. Grandíssim. El desitjo amb tantes forces que, qui el rebi, no té altra que fer-lo complir. Desitjo el millor per a tothom: En salut, en feina... Que tots tinguem la nostra loteria particular, no només els afortunats en la grossa de Nadal o el sorteig del Niño. No. Tothom!!. Així que, els que passeu per aquest blog, us emporteu la vostra participació de bona sort, de felicitat, i molt important, de tranquil.litat. I els que no poden passar i hi són en el meu cor, en el meu pensament, també. Una abraçada ben forta per a tothom, Bon Nadal, bones Festes i afortunat any 2013!!

En este año 2012 ha habido de todo. Y para todos. No hace falta entrar en detalles. Me quiero concentrar en un deseo. Uno solo, pero muy, muy grande. Enorme. Lo deseo con tantas fuerzas que, quien lo reciba, no le queda otra que hacerlo cumplir. Deseo lo mejor para todo el mundo: En salud, en trabajo... Que todos tengamos nuestra lotería particular, no sólo los afortunados en el gordo de Navidad o el sorteo del Niño. No. ¡¡¡ todo el mundo!!!. Así que, los que pasáis por este blog, os lleváis vuestra participación de buena suerte, de felicidad y muy importante, de tranquilidad. Y los que no pueden pasar y están en mi corazón, en mi pensamiento, también. Un abrazo muy fuerte para todo el mundo, Feliz Navidad, felices Fiestas y ¡¡¡afortunado año 2013!!!




12 comentaris:

  1. Feliz Navidad par ti también,yo me llevo mi participación de suerte y felicidad,muchas gracias,besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡ Y tanto que sí! y esta participación dura todo el año, je, je. Besotes.

      Elimina
  2. Igualment Marta!!! jo també et dessitjo el millor pel 2013!!!

    Ptons

    ResponElimina
  3. El mateix et dessitjo . Esperem que el proper any sigui millor per tothom
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això mateix desitjo jo, això.... Petons.

      Elimina
  4. feliz navidad y año que entra desde carmona y sobre todo ser feliz todo el año entero y no solo en navidad

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡ Y tanto que sí, José! Que 365 días de felicidad no hacen daño a nadie. Un abrazo

      Elimina
  5. Feliz año nuevo!!!
    Mil besos...Julia

    ResponElimina