Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



diumenge, 23 de desembre de 2012

El millor per a tothom!! / Lo mejor para todos!!

En aquest any 2012 hi ha hagut de tot. I per a tothom. No cal entrar en detalls. Em vull concentrar en un desitg. Un de sol, però molt i molt gran. Grandíssim. El desitjo amb tantes forces que, qui el rebi, no té altra que fer-lo complir. Desitjo el millor per a tothom: En salut, en feina... Que tots tinguem la nostra loteria particular, no només els afortunats en la grossa de Nadal o el sorteig del Niño. No. Tothom!!. Així que, els que passeu per aquest blog, us emporteu la vostra participació de bona sort, de felicitat, i molt important, de tranquil.litat. I els que no poden passar i hi són en el meu cor, en el meu pensament, també. Una abraçada ben forta per a tothom, Bon Nadal, bones Festes i afortunat any 2013!!

En este año 2012 ha habido de todo. Y para todos. No hace falta entrar en detalles. Me quiero concentrar en un deseo. Uno solo, pero muy, muy grande. Enorme. Lo deseo con tantas fuerzas que, quien lo reciba, no le queda otra que hacerlo cumplir. Deseo lo mejor para todo el mundo: En salud, en trabajo... Que todos tengamos nuestra lotería particular, no sólo los afortunados en el gordo de Navidad o el sorteo del Niño. No. ¡¡¡ todo el mundo!!!. Así que, los que pasáis por este blog, os lleváis vuestra participación de buena suerte, de felicidad y muy importante, de tranquilidad. Y los que no pueden pasar y están en mi corazón, en mi pensamiento, también. Un abrazo muy fuerte para todo el mundo, Feliz Navidad, felices Fiestas y ¡¡¡afortunado año 2013!!!




Una catifa / Una alfombra

Aquests dies han estat "mogudets" i necessitava evadir-me d'alguna manera per uns minuts de tant en quan. Així que vaig buscar com fer una catifa. La volia fer única, no seguint un esquema en concret. La volia d'un estil, però tampoc exactament, ja que la volia per a l'escena. No sé si m'explico. Una mica personal, vaja. Així que vaig començar, i vaig, seguir, i així està de moment. Quan faci una miqueta més, us ho ensenyaré. Petonets per a tothom!! Fins aviat.

Estos días han sido "moviditos" y necesitaba evadirme de alguna manera por unos minutos de vez en cuando. Así que busqué cómo hacer una alfombra. La quería hacer única, no siguiendo un esquema en concreto. La quería de un estilo, pero tampoco exactamente, ya que la quería para la escena. No sé si me explico. Un poco personal, vaya. Así que empecé, y seguí, y así está de momento. Cuando haga un poquito más, os lo enseñaré. ¡¡ Besitos para todos!!.Hasta pronto.




dijous, 6 de desembre de 2012

Nous accessoris / Nuevos accesorios

Per tot arreu han muntat fires de Nadal, de Pessebres, etc. I moltes vegades és interessant anar-hi a fer una ullada si fas pessebres a casa, muntes arbres, has de renovar la decoració nadalenca... En el nostre cas hi vam anar per comprar panderetes per els nanos; les havien de portar a escola. I voltant, voltant.... tat!! Una parada amb un munt de coses que es pot fer servir per les nostres casetes i les nostres escenes!! Així que em vaig emportar aquestes dues peces envellides i rovellades. Hi havia moltes més coses, però ara per ara, aquestes són les que em van entusiasmar. Ja vaig recopilant més estris per anar completant l'escena. 

Fins a la propera, que no us oblido, eh? A veure si puc anar entrant en els vostres blogs, que no passo per cap des de fa temps, i això no pot ser!! Petons a tothom , em veureu aviaat per felicitar-vos les Festes.

Por muchos lugares han montado ferias de Navidad, de Pesebres, etc. Y muchas veces es interesante ir a echar un vistazo si haces pesebres en casa, montas árboles, tienes que renovar la decoración navideña... En nuesstro caso fuimos para comprar unas panderetas para los críos; las tenían que llevar a l colegio. Y paseando, paseando... ¡¡tachán!! ¡¡una parada con un montón de cosas que se pueden utilizar en nuestras casitas y en nuestras escenas!!Así que me llevé estas dos piezas envejecidas y oxidadas. Había muchas cosas más, pero de momento estas son las que me entusiasmaron. Ya voy recopilando más cacharros para ir completando la escena.

Hasta la próxima, que no os olvido, ¿eh?. A ver si puedo ir entrando en vuestros blogs, que no paso por ninguno desde hace tiempo, ¡y eso no puede ser! Besos a tod@s, me veréis pronto para felicitaros las Fiestas.