Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 10 de gener de 2013

Pin acabat / Pin acabado



Doncs aquí està el resultat del primer intent. Ara em falta buscar un botó per forrar-lo i una agulla imperdible per poder penjar-lo. No està malament, però trobo que el molinet queda poc vistós. Faré una altra prova canviant la disposició dels colors. Us l'ensenyaré i aveure si m'ajudeu a triar. Petons!!!

pues aquí está el resultado del primer intento. Ahora me falta un botón para forrarlo y una aguja imperdible para poder colgarlo. No está mal, pero creo que el molinillo queda poco vistoso. Haré otra prueba cambiando la disposición de los colores. Os lo enseñaré y a ver si me ayudáis a decidir. ¡¡¡Besos!!!

8 comentaris:

  1. Que bonito Marta, un pin bordado!!!!, que idea tan original!!!. Estoy deseando verlo acabado.

    www.minisantonia.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Antonia. En breve.... otro. Un beso.

      Elimina
  2. Te ha quedado muy chuli, pero como tu dices, quizás el molino mas oscuro resaltaria más. Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Isabel. Ya estoy haciendo otro. Este, por la disposición de los colores, me ha servido de guía para sacar el esquema. El siguiente es mucho más fácil. Un beso

      Elimina
  3. Com diu la Antonia , es una idea molt original .
    I si el verd del voltant el poses d'un verd mes claret ?.
    A mi ja m'agrada així , però .
    Petons i un bon any

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Rosa. El que faré és suprimir el verde del voltant. en realitat volia que fos negre, però com era una prova per treure l'esquema el vaig fer amb el fil més fosc que tenia a mà. Ja ho he arreglat. Un petonet i feliç any per a tu també.

      Elimina
  4. Es una idea muy original, y el bordado, perfecto.Yo,como tu dices,le pondria el color un poco mas fuerte al molino, para que te hiciese mas contraste...Un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, guapa. Lo que voy a hacer es quitar el color de alrededor para que el molino contraste. A ver qué tal. Un beso.

      Elimina