Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimecres, 4 de febrer del 2015

Última làmpara!!

Aquesta última làmpara és la que va al rebost. Li vaig canviar l'aspecte per fer-la una mica més "rústica". No sé si me n'he sortit gaire. Era més difícil tunejar-la del que em pensava. Aquesta roba és una mica dura, rígida, i no es deixava treballar. El resultat no em desagrada del tot, però crec que podria estar millor. Aquesta és la prova de col·locació que vaig fer. Arreglaré el cable i ja puc tancar-la. Fins a la propera. Petonets i guardeu-vos del fred!!

Esta última lámpara es la que va en la despensa. Le cambié el aspecto para hacerla un poco más "rústica". No sé si me he apañado mucho. Esra más difícil tunearla de lo que pensaba. Esta tela es un poco dura, rígida, y no se dajaba trabajar. El resultado no me desagrada del todo, pero creo que podría estar mejor. Esta es la prueba de colocación que hice. Arreglaré el cable y ya puedo cerrarla. Hasta la próxima. Besitos y resguardaros del frío!!




 

I, després d'alguns contratemps.....aquí la tenim funcionant.

Y, después de algunos contratiempos....aquí la tenemos funcionando.



3 comentaris: