Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 3 de març del 2016

Cistella de lavandes / Cesta de lavandas

Hola a tothom! Tinc l'escena una mica abandonada. Me la miro, em mira, però no ens diem res. Allà està, pobreta, agafant pols. L'he netejat, això si, però no he afegit ben bé res en molt de temps (ho sé, massa temps).
Volia fer els llums, però després de recollir el material, no m'he vist amb ganes de fer-les.
Doncs un cistella amb flors!! La cistella és una compra de la Fira de setembre. I les flors, una prova d'una idea que tenia fa temps al cap.
Ja em direu què us sembla. Fins a la propera (que espero no trigar tant). Petons

¡Hola a tod@s! Tengo la escena un poco abandonada. Me la miro, me mira, pero no nos decimos nada. Llí está, pobrecita, cogiendo polvo. La he limpiado, eso sí, pero no he añadido nada en mucho tiempo (lo sé, demasiado tiempo).
Quería hacer las luces, pero después de recoger el material, no me han venido ganas de hacerlas.
¡Pues una cesta con flores!. La cesta es una compra de la Feria de septiembre. Y las flores, una prueba de una idea que tenía en la cabeza hace tiempo.
Ya me diréis qué os parece. Hasta la próxima (espero no tardar tanto). Besos



2 comentaris: