Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



diumenge, 3 d’abril del 2016

Final

Hola. La meva caseta ha patit estralls degut a la condensació, així que ha arribat al final com a tal. Més endavant la refaré, no com a caseta. Aprofitaré les estructures, les poliré, pintaré i restauraré i tindré les bases per a nous diorames o escenes, segons el cas. De moment res de res, estic bloquejada amb l'anterior i no em ve inspiració, ni divina ni no divina. Ara per ara he fet lloc i he tret tot el que s'havia fet malbé. Serà un nou gran projecte...més endavant.

Hola. Mi casita ha sufrido estragos debido a la condensación, así que ha llegado su final como tal. Más adelante la reharé, no como casita. Aprovecharé las estructuras, las puliré, pintaré y restauraré y tendré las bases para nuevos dioramas o escenas, según el caso. De momento nada de nada, estoy bloqueada con la anterior y no me viene inspiración, ni divina ni no divina. Por ahora he hecho sitio y he quitado todo lo que se había estropeado. Será un nuevo gran proyecto...más adelante.



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada