Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dilluns, 19 de setembre del 2011

Taller Angie Scarr

Vam ser 10 afortunades les que vam aconseguir plaça en el taller que va fer l'Angie. Vam fer una cistella de cocos. Va ser fantàstic: T'explica trucs per treballar l'argila, per aconseguir colors o textures en concret i quina és la part més important per a ella per obtenir el millor resultat. Per saber-ho hauràs d'apuntar-te a un curs amb ella. T'ho explicarà millor i gaudiràs més que no pas si t'ho explico jo.

Fuimos 10 afortunadas las que conseguimos una plaza en el taller que hizo Angie. Hicimos una cesta de cocos. Fue fantástico: Te explica trucos para trabajar la arcilla, para conseguir colores o texturas concretas y cuál es la parte más importante para ella para obtener el mejor resultado. Para saberlo tendrás que apuntarte a un curso con ella. Te lo explicará mejor y disfrutarás más que si te lo cuento yo.

Aquí, vàries de les companyes en plena feina,.... molt concentrades.....
Aquí, varias compañeras en plena tarea,..... muy concentradas......


La sort d'haver compartit un matí amb Angie Scarr. Va ser fantàstic i ella és molt agradable. Ja estic pensant d'apuntar-me al taller de l'any que ve.
La suerte de haber compartido una mañana con Angie Scarr. Fue fantástico y ella es muy agradable. Ya estoy pensando en apuntarme al taller del año que viene.



Aquest va ser el resultat. No està malament, no?
Este fue el resultado.No está mal, ¿no?

8 comentaris:

  1. Sounds like a wonderful experience. The fruit basket is great!
    Hugs

    ResponElimina
  2. Pues t'ha quedat molt bé el resultat, felicitats per haver-ho passat tan be.

    ResponElimina
  3. Que be que ens o vam passar . Espero que ens tornem a trobar a la propera . Quans cocos portes fets ?
    Petonets

    ResponElimina
  4. Cuanto me alegro Marta que disfrutases del taller, el resultado desde luego es espectacular, se nota que estuviste atenta, eres buena alumna y ella mejor maestra.
    Yo tuve la suerte el jueves de hacer un taller con ella, aún he de subir las fotos, por que en la feria ya estaban las plazas ocupadas y no había más.
    Gracias que estuvo por Barcelona unos días antes de la feria y nos hizo el taller, sino ahora me estaría tirando de los pelos de la envidia, jajaja.
    Un besote enorme y que disfrutes haciendo muchas cositas con todo lo que aprendiste, hasta pronto!!!

    ResponElimina
  5. Marta te ha quedado fantastica.
    Me encanto verte en la feria.
    besitos ascension

    ResponElimina
  6. Hola Rosa. Doncs encara no he fet cap coco, ni cap poma. Però aviat els començaré. I tu? Tens una casets molt xula. Petons i fins aviat, espero.

    ResponElimina