Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dissabte, 4 de febrer del 2012

Un regalet / Un regalito

Ahir divendres em vaig trobar amb Isabel (spooky del foro) i Eva (tatalamaru del foro també). Vam anar a dinar i a fer temps per passar-nos després per la botiga de la Laura, Evolve. Em va ensenyar una quantitat de cosetes precioses que fa i també em va regalar aquest petit detallet. És meravellós per tan fi com és i les tovalloles son de una suavitat..... quin gust. Realment, la Isabel ahir em va sorprendre molt i molt gratament.

Ayer viernes me encontré con Isabel (spooky del foro) y Eva (tatalamaru del foro también). Fuimos a comer y a hacer tiempo para ir después a la tienda de laura. Evolve. Me enseñó una cantidad de cositas preciosas que hace y también me regaló este pequeño detallito. Es maravilloso por lo fino que es y las toallas son deun suave.... qué gusto. Realmente, Isabel me sorprendió mucho y muy gratamente.

1 comentari:

  1. Hola Marta, gracias por tus amables palabras me encantó la tarde de cháchara que compartimos las tres, cuando quieras repetimos jajajaja Un besito guapa!!!!

    ResponElimina