Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dissabte, 4 de febrer del 2012

Visita a Evolve

El divendres, després de veure'ns amb l'Eva i l'Isabel (tatalamaru i spooky) vaig poder anar (per fi!!) a la botiga de la Laura: Evolve. Tenia cosetes fantàstiques, llàstima que no sabria, de moment, que fer amb elles. I si porto a casa més coses "per si decas", "per un futur", "per si més endavant em fan falta o se m'acut alguna cosa", etc... em sembla que me'na vaig jo, el calaix de les minis de casa i les coses de "per si..." a prendre la fresca. Així que em vaig centrar només en cosetes que ara em fan falta i, com que ja sé què més hi ha, ja tornaré. Segur.  A més, tenia ganes de veure la Laura, que el dia de la fira de Barcelona va ser un "visto y no visto". Però com que ara ja sé on la puc trobar... je, je.
Aquestes són les compres que li vaig fer:

El viernes, después de quedar con Eva e Isabel (tatalamaru y spooky) pude ir (¡por fin!) a la tienda de Laura: Evolve. Tenía cositas fantásticas, lástima que no sabría, de momento que hacer con ellas. Y si llevo a casa mas cosas "por si acaso", "para el futuro", "por si más adelante me hacen falta o se me ocurre algo", etc... me parece que me voy yo, el cajón de mis minis de casa y las cosas de "por si..." a tomar el fresco.
Así que me centré en cositas que ahora me hacen falta y, como ya sé que más hay, ya volveré. Seguro. Además, tenía gans de ver a Laura, que el día de la feria de Barcelona fue un "visto y no visto". Pero como ahora ya sé donde la puedo encontrar... je, je. Estas son las compras que le hice:




I em trobo amb la sorpresa d'uns plats precisíssims que fa la Rosa (paperina). Ara en tinc uns quants. I si m'assabento que en portarà més, ja em pot anar guardant. Heu vist quina precissió en pintar-los?. Són uns treballs molt fins i delicats. Des d'aquí vull felicitar la Rosa per tan emravellós treball en miniatura. Enhorabona, Rosa

Y me encuentro con la sorpresa de unos platos preciosísimos que hace Rosa (paperina). Ahora tengo unos cuantos. Y si me entero de que traerá más, ya me los puede ir guardando. ¿Habéis visto qué precisión al pintarlos?. Son unos trabajos muy finos y delicados. Desde aquí quiero felicitar a Rosa por tan maravilloso trabajo en miniatura. Enhorabuena, Rosa.






4 comentaris:

  1. Moltes gracies ! M' alegra que t'agradin el meus platets . Els mobles que has comprat son molt bonics i segur que tu encara els hi faras mes .
    Petons

    ResponElimina
  2. Pasamos un día fantástico Marta, hemos de repetir más a menudo. Como me entere que Rosa trae platitos nuevos, ya te estoy llamando para quedar, jajajaja.... Petonets_!!

    ResponElimina
  3. ¡Y tanto! No lo dudéis ninguna de las dos. Me gustan y mucho. Petonets a las dos.

    ResponElimina
  4. Pues si, quina mà més maravellosa per fer aquestes floretes i fulles de raïm als plats, per no dir quina bona vista. Són una obra d'art.
    Els mobles són una preciositat, la cadira té moltes espectatives. Ala! ja tens feina per endavant.

    ResponElimina