Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dilluns, 21 de juliol del 2014

La terrassa / La terraza

Una entrada més per mostrar-vos com va la terrassa. Encara falten cosetes, però va força avançada. He de fer el treball final simulant la teulada, però de moment vaig polint detalls. Quan arribi el moment de la "photo finish", explicaré de qui és cada cosa i algunes d'elles com les he fet. Hi ha molta gent que, amb els regals de les trobades, ha fet unes aportacions precioses. Aquí va el que hi ha de moment.

Una entrada más para mostraros cómo va la terraza. Todavía faltan cositas, pero va bastante avanzada. Tengo que hacer el trabajo final simulando el tejado, pero de momento voy puliendo detalles. Cuando llegue el momento de la "photo finish", expicaré de quién es cada cosa y algunas de ellas cómo las he hecho. Hay mucha gente que, con los regalos de las quedadas, ha hecho unas aportaciones preciosas. Aquí va lo que hay de momento.



L'armari és d'un fascicle, que crec que tothom coneix, i que no m'agradava en el color original. Dubtant si fer-lo en color "fusta" o marró, vaig optar pintar-lo de verd claret, així aportaria frescor i no quedaria l'escena tan fosca.

El armario es de un fascículo, que creo que todo el mundo conoce, y que no me gustaba con el color original. Dudando si hacerlo en color "madera" o marrón, opté por pintarlo verde clarito, así aportaría frescura y no quedaría la escena tan oscura.
                           



A les fires he fet grans troballes: ja siguin d'artesans expositors, com de tallers realitzats, com d'amistats. Des de mobles a kits, tothom ha pres part d'un reconet.

En las ferias he hecho grandes hallazgos: ya sea de artesanos expositores, como de talleres realizados, como de amistades. Desde muebles a kits, todo el mundo ha tomado parte de algún rinconcito.


 

Aquest és el meu reconet preferit. Sóc d'aigua i d'heures. Les peonies donen un toc de color i una mica de "vida" a la pica. No les vaig voler rosa fer com la majoria de les que he vist, si no d'un color taronja clar. Tot i que les altres em semblen més romàntiques.... Que no estaria molt romàntica aquell dia jo, no. 

Este es mi rinconcito preferido. Soy de agua y hiedras. Las peonías dan un toque de color y un poco de "vida" a la pica. No las quise hacer rosa como la mayoría de las que he visto, sino de un color naranja claro. Aunque las otras me parecen más románticas....  Que no estaría muy romántica aquel día yo, no.


Flors comprades i flors regalades.
Flores compradas y flores regaladas.


Algunes de les flors i els testos fets per mí (amb la tècnica de la serpentina, ja explicada en una entrada anterior) i uns narcisos regalats.

Algunas de las flores y las macetas hechas por mí (con la técnica de la serpentina, ya explicada en una entrada anterior) y unos narcisos regalados.

Moooooolts sobres de llavors, amb moltes varietats, per tenir una mica de tot.
Muuuuuchos sobres de semillas, con muchas variedades, para tener un poco de todo.




La part de sota de la taula.
La parte de debajo de la mesa,






Decoració i eines.
Decoración y herramientas


Les lleteres i els cistells les vaig aconseguir a la fira de Nadal d'on jo visc. Sempre que hi vaig surto firada amb alguna cosa. Le lleteres no eren així, també vaig mostrar la transformació en una entrada anterior.

Las lecheras y los cestos los conseguí en la feria de Navidad de donde yo vivo. Siempre que voy salgo con algo nuevo. Las lecheras no eran así, también mostré su transformación en una entrada anterior.






I el tap de "powerade", convertit en test-jardinera gràcies a una companya de foro i de blog!!. També d'aquesta manera es poden fer aportacions!! Tot i que amb un regal d'intercanvi també ha participat. Més endavant explicaré amb detall qui i què de tot plegat.

¡¡Y el tapón de "powerade", convertido en tiesto-jardinera gracias a una compañera del foro y de blog!!. También de esta manera se pueden hacer aportaciones. Aunque con un regalo de intercambi también ha participado. Más adelante explicaré con detalle quién y qué de cada cosa.







Espero que us hagi agradat tot plegat. Més avenços aviat, que encara estic fent detalls per "rematar" la feina.
Petonassos a tothom i, qui ja tingui vacances, a gaudir!!

Espero que os haya gustado. Más avances pronto, que todavía estoy haciendo detalles para "rematar" la faena. Bessssazos a tod@s y, quien ya tenga vacaciones, ¡¡a disfrutar!!



















8 comentaris:

  1. M'agrada molt el racó de la pica i les heures. Molt maca i avançada :)

    ResponElimina
  2. Que bonica que es aquesta escena . Es molt fresqueta .
    Petonets

    ResponElimina
  3. Fantastica! Mi piacciono molto gli innumerevoli dettagli.

    ResponElimina
  4. Marta! Your gardening shed is so wonderful!!! All your details absolutely charming!

    ResponElimina
  5. Me encanta como te queda, estaría todo el día en esa terraza.
    Besitos

    ResponElimina
  6. Que bonic, no li falta detall inclòs el toc del reflex del sol.Petons Margarita

    ResponElimina