Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimarts, 20 de gener del 2015

La taula acabada / La mesa acabada

Hola. Abans que res, els meus desitjos per  tothom d'un Feliç Any 2015!!
Recordeu aquella tauleta que li faltava una pota? Doncs ja vaig triar el color i ja l'he "marranejat" i envellit. És una taula auxiliar del rebost de la cuina. És com si fos una taula "heretada" amb tots els seus anys, cops i més.

Hola. Antes que nada, mis deseos para tod@s de un Feliz Año 2015!!
¿Recordáis aquella mesa a la que le faltaba una pata? Pues ya elegí el color y ya la he "marraneado" y envejecido. Es una mesa auxiliar de la despensa de la cocina. Es como si fuera una mesa "heredada" con todos sus años, golpes y más.

 


I així era, en orígen. Li faltava la pota, que li vaig fer jo. Què us sembla el final? Us agrada?

Y así era en orígen. Le faltaba la pata, que se la hice yo. ¿Qué os parece el final? ¿Os gusta?



Fins molt aviat.

Hasta muy pronto

2 comentaris:

  1. Ese marraneo como dices tú te ha quedado genial, vaya diferencia. Un saludo, Eva

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Eva. Me alegro de que te guste.

    ResponElimina