Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



divendres, 10 de juliol de 2015

Arc / Arco

Bon i calorós dia!! Segueixo fent progressos, mica en mica. Em vaig quedar una mica en blanc, però la inspiració ha tornat. Aquesta vegada us ensenyo l'arc que hi ha de separació entre el rebedor i la sala. No hi ha porta. Com que li vull donar una ambientació rústica, vaig pensar que hi quedaria bé un arc de pedra. No és ouera, però se li assembla. És un embalatge de protecció d'una aparell electrònic. Us agrada com ha quedat?

¡Buenos y caluroros días! Sigo haciendo progresos, poco a poco. Me quedé un pco en blanco, pero la inspiración ha vuelto. Esta vez os muestro el arco que separa el recibidor y la sala. No hay puerta. Como quiero darle un ambiente rústico, pensé que quedaría bien un arco de piedra. No es huevera, pero se le parece. Es un embalje de protección de un aparato electrónico. ¿Os gusta cómo ha quedado?



Les tres primeres peces, per un costat i per l'altre

Las tres primeras piezas, por un lado y por el otro







Afegint "pedres"
Añadiendo "piedras"

 I més pedres.....
                                                                 Y más piedras....


El resultat ja l'heu vist. Us ho vaig ensenyar a l'anterior entrada.
El resultado ya lo habéis visto. Os lo mostré en la entrada anterior




Un costat...
Un lado...

...i l'altre costat
...y el otro lado.

Espero que la calor no causi estralls. Que tingueu molt bon estiu i bones vacances per qui ja les faci. Petons
Espero que el calor no cause estragos. Que tengáis buen verano y buenas vacaciones para quien ya las hagga. Besos.




1 comentari:

  1. Pero quina cosa mes bonica que estas fent .
    M'agrada .
    Petons

    ResponElimina