Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



divendres, 31 de juliol del 2015

Els meus primers coixins / Mis primeros cojines

Bon dia. Per a qui sabeu cosir i feu coixins com si res, no tindrà cap gràcia aquesta entrada. Per a qui sou negats/negades per a la costura com jo, és una autèntica proesa i té gràcia i fins i tot mèrit. Al final m'ha sortit. I m'agraden aquells coixins que són tous, manejables, amb aspecte d'haver suportat moltes estades al sofà, de relax....Com veieu, necessito vacances (no veig més que relax per tot arreu, i les meves vacances tindran de tot menys relax. Qui es relaxa amb dues "criaturetes"?)

Tenia unes boles molt i molt i molt petites d'uns coixins que corrien per casa. Es van descosir, o foradar no sé. El cas és que perdien boletes per tot arreu. Vaig obrir-los i vaig treure el farcit. Com solem fer qui pateix d'aquest hobby, les vaig guardar. I ja els he trobat utilitat. A farcir coixins petits!!

Aquí us ensenyo els meus progressos. Us agraden?

Buenos días. Para quienes sabéis coser y hacéis cojines como si nada, no tendrá ninguna gracia esta entrada. Pero para quien soys negados/as como yo, es una auténtica proeza y tiene gracia y hasta mérito. Al final me ha salido. Y me gustan aquellos cojines que son blandos, manejables, con aspecto de haber soportado muchos ratos en el sofá, de relax...Como veis, necesito vacaciones (no veo más que relax por todas partes, y mis vacaciones tendrán de todo menos relax. ¿Quién se ralaja con dos "criaturitas"?)

Tenía unas bolas muy y muy y muy pequeñas de unos cojines que corrían por casa. Se descosieron, o agujerearon no sé. El caso es que perdían bolitas por todas partes. Los abrí y les quité el relleno. como solemos hacer los que sufrimos este hobby, las guardé. Y ya les he encontrado utilidad. ¡A rellenar cojines!

Aquí os enseño mis progresos. ¿Os gustan?

                             

2 comentaris:

  1. A mi ja saps que si , que m'agraden , pero jo ho he provat i continúen sortin-me un paquet . Jo si que soc una negada .
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Ja t'en faré algun si aconsegueixo que em quedin bé. Un peró

    ResponElimina