Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 6 d’agost del 2015

Banqueta

Bon dia!! Per l'entrada de la casa vaig posar una banqueta (o un banc, com li volgueu dir) per canviar-se el calçat, deixar coses, etc. Un rebedor, vaja. De moment tinc el prestatge i per fer-li una mica de "companyia" aquesta banqueta. Després em dedicaré a omplir la paret del final.
Està feta amb les fustes reciclades d'una caixa de "fruites d'Aragó" (fruites confitades amb cobertura de xocolata, boníssimes). Són fustes fàcils de tallar, però s'esquerden i es dobleguen per on volen amb molta facilitat també.
Falta omplir els baldons, i decorar l'estança una mica més.

¡¡Buenos días!! Para la entrada de la casa puse una banqueta (o un banco, como queráis llamarle) para cambiarse el calzado, dejar cosas, etc. Un recibidor, vaya. De momento tenco la estantería y para hacerle un poco de "compañía" esta banqueta. Después me dedicaré a llenar la pared del final.
Está hecha con las maderas recicladas de una caja de "frutas de Aragón" (frutas escarchadas con cobertura de chocolate, buenísimas). Son maderas fáciles de cortar, pero se agrietan y se doblan por donde quieren con la misma facilidad.
Falta llenar las baldas, y decorar la estancia un poco más.







2 comentaris:

  1. Dons , doble merit , si dius que las fustes son complicades de treballar , perque t'ha quedat molt xulo el moblet .
    Un peto

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Rosa. Sí que són punyeteres, si. Es dobleguen de mala manera. Un petó

    ResponElimina