Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 5 de novembre del 2015

Catifa acabada!! / ¡¡Alfombra acabada!!

 Hola!
Diuen que una imatge val més que mil paraules. Milers i milers de quadrets de punt de creu té aquesta estora. No té un dibuix molt laboriós, de fet és inventat, però ja era aquesta la intenció que tenia quan la vaig començar.
I per fi ja s'ha acabat. Ara ja la podrem veure posada al seu lloc, davant la xemeneia, amb una tasseta calentona de...te?, brou?....xocolata?!?! El que més us vingui de gust (ara per ara, és buida, com podeu veure)
¡Hola!
Dicen que una imagen vale más que mil palabras. Miles y miles de cuadraditos de punto de cruz tiene esta alfombra. No tiene un dibujo muy laborioso, de hecho es inventado, per ya era esta la intención que tenía cuando la empecé.
Y por fin se ha acabado. Ahora ya la podemos ver puesta en su situi, ante la chimenea, con una tacita calentita de...¿te?, ¿caldo?....¿¡chocolate?! Lo que más os apetezca (por ahora, está vacía, como podéis ver) 

1 comentari: