Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dilluns, 7 de gener del 2013

Un pin....

Una de les coses que ha passat aquest any 2012 va ser el tancament de l'escola del meus fills. És l'escola pública del centre i, d'un dia per l'altre, la van tancar. Problemes estructurals. Bé. Ara és temps de reivindicacions, peticions, etc.... El "símbol" de l'escola és el molinet de la rajola del terra i el que porta la geganta de l'escola. Una mare "manetes" va fer molinets de feltre per posar-los a la solapa, als bolsos, etc.... A mí se m'ha acudit provar de fer el molinet més petit en punt de creu. Potser sortirà alguna cosa de profit. No tinc cap esquema, ni n'he tret mai cap, però vaig provant i mica en mica he aconseguit fer això. Què us sembla?

Una de las cosas que han pasado esste año 2012 fue el cierre del colegio de mis hijos. Es la escuela pública del centro y, de una día para otro, la cerraron. Problemas estructurales. Bien. Ahora es el momento de reivindicaciones, peticiones, erc... El "símbolo" del colegio es el molinillo de la baldosa del suelo y el que lleva la Giganta de la escuels. Una madre "manitas" hizo molinillos de fieltro para ponerlos en la solapa, en el bolso, etc... A mí se me ha ocurrido probar hacer el molinillo más pequeño en punto de crux. Quizás salga algo de provecho. No tengo ningún esquema, ni he sacado nunca ninguno, pero voy provando y poco a poco he conseguido hacer esto. ¿Qué os parece?




La rajola de terra


La baldosa del suelo


La geganta amb el seu molinet

La giganta con su molinillo



El començament

El principio














Segueixo.....


Sigo......



El cartell reivindicatiu en el qual em vaig guiar per fer del molinet



El cartel reivindicativo con el que me guié para hacer el molinillo

       


6 comentaris:

  1. Te ha quedado muy mono Marta, hechos en broches para llevar en los abrigos quedarían muy bien. Besos y feliz año!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aún me falta terminarlo, pero creo que probaré otro modelo de molinillo, para que se vea más. Tal y como va quedando, no destaca mucho. Besicos y Feliz Año a tí también. A ver si me pongo en órbita con vuestros blogs de una vez, que me pierdo muchas cosas!!!

      Elimina
  2. Hola Marta, how can they close a school? and what about the kids and teachers?
    Good luck with your protest and best wishes for the New Year
    Besitos,Rosanna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ciao Rosanna!! I'll will answer in your blog. Is a long story.... Have a Happy New Year and best wishes for you and your son too!! Baci, Marta

      Elimina
  3. Ha de ser superdifícil treure un esquema a ull. T'ha quedat genial. Sento lo de l'escola. Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, noia. És difícil, per això he triat un motiu petit, que si no.... Feliç Any 2013, guapetona!!!Petons.

      Elimina