Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



divendres, 11 de novembre de 2011

La casa de la fada de Pinotxo / La casa del hada de Pinocho.



Des de ben petita que vaig veure la sèrie per televisió i després vaig fer la col.lecció de cromos, la casa de la fada em tenia enamorada. Ara, buscant imatges he vist, per a la meva sorpresa, que els mobles són iguals als que tenim moltes de nosaltres a les nostres casetes. Aquestes imatges són del 1972, any que es va fer la sèrie. El que em tenia el cor robat eren les finestres i recordava un "aire gastat" a la casa, però no tan "vintage" o "shabby chic" com les casetes que estem fent ara nosaltres.

Desde bien pequeña vi la serie por televisión y después hice la colección de cromos, la casa del hada me tenia enamorada. Ahora, buscando imágenes he visto, para mi sorpresa, que los muebles son iguales a los que tenemos muchas de nosotras en nuestras casitas. Estas imágenes son de 1972, año en que se hizo la serie. Lo que me tenía el corazón robado eran las ventanas y recordaba un "aire gastado" en la casa, pero no tan "vintage" o "shabby chic" como las casitas que hacemos ahora nosotras.

3 comentaris:

  1. No me importaría nada tener esa casa en 1:12!!! La encuentro monísima!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Ohhhhhh, recuerdo muy bien esa casa, cuando pusieron la serie le compré a mi sobrino un libro con el cuento y fotos de la serie.
    Que bella la Gina de hada.

    Besos, Narán

    ResponElimina
  3. preciosa la casa y la pelicula .. yo la tengo es muy larga pero no me canso de verla , ..

    ResponElimina