Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 3 de novembre del 2011

La meva primera casa / Mi primera casa

Aquesta és la Riviera, d'aquí el meu nick al foro. El meu marit la va "escriure als Reis" ara fa sis anys. I aquest va ser l'inici de la gran-mini afició. Construir-la, pintar-la, muntar-la,... en definitiva el que tothom ja sap. I omplir-la. Però hi ha coses que encara estan per acabar: les cortines, les escales, la porta principal per dintre.. I es que en aquest temps han passat moltes coses, entre les quals dos "petites feres" que acaparen totes les energies i les hores que calguin. Així està, de moment, i així us la ensenyo. També és cert que l'escena d'"Anna de las tejas verdes" ara em té apartada de la Riviera, però les cortines són al taller i falta poc per acabar les escales... Faré més fotos amb la caseta il.luminada, la instal.lació ja està feta, i si no, al foro tusminiaturas la podeu veure al meu perfil.

Esta es la Riviera, de ahí mi nick en el foro. Mi marido la "escribió para Reyes" hace seis años. Y ese fue el inicio de la gran-mini aficion. Construirla, pintarla, montarla,... en definitiva lo que todo el mundo ya sabe. Y llenarla. Pero hay cosas que todavía estan por acabar: las cortinas, las escaleras, la puerta principal por dentro... Y es que en este tiempo han pasado muchas cosas, entre ellas dos "pequeñas fieras" que acaparan todas las energias y las horas que hagan falta. Así está, de momento, y así os la enseño. También es cierto que la escena de "Anna de las tejas verdes" ahora me tiene apartada de la Riviera, pero las cortinas estan en el taller y falta poco par acabar las escaleras... Haré más fotos con la casita iluminada, la instalación ya está hecha, y si no, en el foro tusminiaturas las podéis ver en mi perfil








Les cortines de la cuina les va fer una tieta del meu marit, que té 90 anys i conserva una molt bona vista per fer cosetes en ganxet.

Las cortinas de la cocina las hizo una tía de mi marido, que tiene 90 años y conserva muy buena vista para hacer cositas de ganchillo








1 comentari: