Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dissabte, 11 d’octubre del 2014

Autoria

Hola de nou. Com ja vaig dir, volia nomenat tothom qui, amb regals, intercanvis i compres, han col·laborat i format part d'aquesta escena. Gràcies a tots ells i totes elles, per aquesta petita part seva que ara tinc jo i han fet que, en conjunt, sigui una escena artesanal.

Hola de nuevo. Como ya dije, quería nombrar todo@s los que, con regalos, intercambios y compras, han colaborado y formado parte de esta escena. Gracias a todos ellos y todas ellas, por esta pequeña parte suya que ahora tengo yo y han hecho que, en conjunto, sea una escena artesanal.


L'aigüera va se regal de Sans quan va venir a Terrassa, en una trobada de l'Eva Perendreu per conèixer-la. La vaig estar guardant perquè vaig trobar que no era una aigüera qualsevol i mereixia cert protagonisme. Així que, ja li he trobat. Aquest ha estat el resultat. (Amb la seva canonada i tot)

La pica fue regalo de Sans cuando vino a Terrassa, en un encuentro de Eva Perendreu para conocerla. La estuve guardando porque pensé que no era una pica cualquiera y merecía cierto protagonismo. Así que, ya se lo he encontrado. Y este ha sido el resultado. (Con su cañería y todo)


El mateix passava amb la planta "en procés de transplantar". És de l'Eva i ni recordo quan li vaig comprar. Exposava a la Fira de Barcelona i em va encantar. 

Lo mismo me pasó con la planta "en proceso de tansplantar". Es de Eva y ni recuerdo cúanto hace que se la compré. Exponía en la Fira de Barcelona y me encantó. 


La regadora també és de l'Eva. El seu toc personal, com tots els artesans, fa que sigui encantadora.
La regadera también es de Eva. Su toque personal, como todos los artesanos, hace que sea encantadora.



Els fanalets de Soraya, que de moment han quedat a la part de dalt de l'armari, perquè els volia penjar, però no m'he posat a fer el "giny" per penjar-los. 

Los farolitos de Soraya, que de momento se han quedado en la parte de arriba del armario, porque los quería colgar, pero todavía no me he puesto a hacer el "aparato" donde irán colgados.




3 comentaris:

  1. Gràcies per la part que em toca. Jo també tinc aquesta aigüera de la Susan :) Quina idea més bona has tingut!!!

    ResponElimina
  2. Wow! I thought the sink looked familiar haha :). Marta, your flowers are gorgeous and you have done such a great job with the wall! I love watching the progress. Great great job!

    ResponElimina