Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimecres, 16 de novembre del 2011

Taller amb Esther Pascual / Taller con Esther Pascual

Un divendres a la tarda vaig quedar amb l'Esther per fer un taller. Ens coneixiem de la fira de Barcelona i sabia que feia tallers de fimo, així que em vaig decidir a provar. I sort que ho vaig fer. Sempre que fas un taller amb algú expert treus un munt de nous coneixements. En un taller aprendràs unes coses i al següent n'aprèns unes altres. Vaig conèixer també la Montserrat, encantadora, que és també companya del foro (Bordegassa). Des d'aquí l'animo a seguir amb el seu projecte, que té una pinta molt interessant. I moltes gràcies també , lògicament, a l'Esther, que va tenir una paciència enoooorme i ens va explicar alguns truquets amb el fimo. Moltes gràcies a totes dues per tan bonca tarda.

Un viernes por la tarde quedé con Esther Pascual para hacer un taller. Nos conocíamos de la feria de Barcelona y sabia que hacía talleres de fimo, así que me decidí a probar. Y suerte que lo hice. Siempre que haces un taller con alguien experto te llevas un montón de nuevos conocimientos. En un taller aprenderás unas cosas y en el siguiente aprendes otras. Conocí también a Montserrat, encantadora, que es también compañera del foro (Bordegassa). Desde aquí la animo a seguir con su proyecto, que tiene una pinta muy interesante. Y muchas gracias también, lógicamente, a Esther, que tuvo una paciencia enoooorme y nos explicó algunos truquitos con el fimo. Muchas gracias a las dos por tan buena tarde.



Aquí en ple procés de seleccionar material, recollir, etc.



Aquí en pleno proceso de seleccionar material, recoger, etc.


Esther, a la dreta, i Montserrat, a l'esquerra. Totes dues divertides i agradables.


Esther, derecha, y Monsterrat, izquierda. Las dos divertidas y agradables.


Producció de coliflors. Cadascuna va fer un to de fulla i després les vam ajuntar.


Producción de coliflores. Cada una hizo un tono de hoja y después las juntamos.


I també vam fer patates, pastanagues, porros i tomàquets.
A més vam aprendre la tècnica de l'estergit, senzilla i molt decorativa.

También hicimos patatas, zanahorias, puerros y tomates.
Además aprendimos la técnica del estarcido, sencilla y muy decorativa.

3 comentaris:

  1. Me imagino que pasaste un ratito muy agradable con un final maravilloso. Me encanto el coliflor se ve tan real y las papas cortadas que lindas!! Un beso!

    ResponElimina
  2. jo...Esther me mandó el aviso de este taller, pero estoy a más de 1000 km...que pena!

    ResponElimina